úterý 1. prosince 2009

Reklamace v O2 - nelze odpovídat

Než jsem odjela na Nový Zéland, změnila jsem si u českého operátora O2 tarif. Tak nějak jsem tušila, že tady český telefon tolik potřebovat nebudu a protože nabízeli službu bez paušálu O2 Zero, šla jsem do ní. Bohužel přes opakované urgence mě stále chodí faktury na původní tarif, které jsou - světe div se - o pětistovku jinde ve prospěch operátora. Když jsem si písemně stěžovala, přišla mi strohá odpověď, že je můj tarif stále evidován jako ten původní a že pokud chci nějakou změnu, mám se osobně dostavit na prodejnu O2. To, že jsem přesně tohle před dvěma měsíci udělala a mám na to papír, jaksi zmíněný operátor pomíjí. To, že jsem uvedla, že jsem v zahraničí na NZ, je asi taky jedno - prostě hupsni do letadla a přijeď, jestli s tím chceš něco dělat. No nic, budeme si asi dopisovat dál. Jen na tohle jednání si tu člověk trošku odvykne a pak neví, jestli si má myslet, že je jako zákazník pro smích nebo se vztekat, jak si "renomovaná firma" diletantsky představuje péči o zákazníka. Co je ale na celé věci nejzajímavější? Že odpověď operátora je generována systémem s názvem "Nelze odpovídat". Co si asi tak člověk má myslet, když mu z této adresy přijde email? Takže milé O2 - až k tobě zavítám na prodejnu, nebude to už kvůli změně tarifu, ale kvůli změně operátora. Ale to je tobě fuk, že jo?

Žádné komentáře: