sobota 23. února 2008

Na servis se zvyká rychle ...

Včera mi bylo připomenuto, jak rychle si člověk zvykne na servis, kterému se ještě před pár měsíci divil. Po dlouhé době jsem byla nakupovat v Pack & Save (prezentuje se jako bezkonkurenčně nejlevnější prodejna potravin). Obvykle nakupuji ve Woolworth (ten je nejblíž) nebo v Countdown (ten mi zase připomíná mojí oblíbenou písničku od Europe). Už jsem se naučila konverzovat s tamními pokladními o počasí, dětech i vaření, takže mě trošku překvapilo, že v P&S se pokladní"jenom" usmála a pozdravila a můj nákup mi z pásu přendala zpátky do vozíku. Jinde totiž nákup přímo nandají do tašek a většinou se zeptají, jestli mohou balíčky s masem dát k sobě či chci-li každý zabalit zvlášť. Vzhledem k tomu, že oba moje oblíbené obchody zároveň poskytují slevové karty (a k tomu ještě jsou pořád nějaké akce), nepředpokládám, že bych se do P&S vracela často - celkový finanční rozdíl byl v mém případě zanedbatelný. Slevy na benzín (4 centy na litr) dostane člověk všude a v případě New World (ten jsme měli nejblíž v Barringtonu) to je dokonce 10 centů při útratě nad 80 dolarů. Z benzínek jsem si oblíbila Shell (berou tam většinu slev a ještě připočtou Fly Buys - to jsou body, za které pak člověk může nakupovat) a BP (tam zase pečou naprosto vynikající muffiny). Jo a vlastně ještě jedna věc: člověk tu s sebou nemusí tahat žádné mince na vozíky, ty jsou tu zdarma. A to dokonce i na letištích.

Žádné komentáře: